M3cabriolet Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 ops... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 hehehe nice keep up the good work , and let the rubber burn:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 åh dæven Pent beregnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det der så gøy ut Er det gøy me m3? var det bedre/verre en du trodde før du kjørte m3 (e36) for første gang?? Eg er litt lysten på m3 skjønner du men har jo ikkje kjørt en m3 før så eg vet jo ikkje ka eg drømmer om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hehe... m3 er vanvittig artig, men jeg synes det går som en sekk med poteter til vanlig, helt til du har kjørt en annen bil, f.eks. 325 en tur, og da setter deg inn i m3'n igjen går den styggfælt igjen! moro!! hehe... det føles ikke ut som om det går så fælt som det gjør, pga at bmw er flinke til å lage jevnt drag i motorene sine, det er ikke no turbolagg som gjør at det plutselig sparker, dette går bra fra bånn av,.... men jeg anbefaler det på det varmeste, jeg angrer iallefall ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Helt enig med deg M3cabriolet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det er veimerking på sitt beste . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 ...er det denne du prøver å selge??...ikkje beste vedlegg til salgsannonse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 nei... denne selger jeg ikke! er en 320 jeg selger! det er en cruisebil, dette er en sinnabil!!!! eller for å sitere mr clarkson i top gear: "bmw M3 is like a ibiza beach-party, while the audi s4 is like a cocktaildrink in a pianobar" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 nei... denne selger jeg ikke! er en 320 jeg selger! det er en cruisebil, dette er en sinnabil!!!! eller for å sitere mr clarkson i top gear: "bmw M3 is like a ibiza beach-party, while the audi s4 is like a cocktaildrink in a pianobar" ..sorry var litt kjapp der! Fin stripe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hmm... skal man vudere å bytte bil i vinter da kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hmm... skal man vudere å bytte bil i vinter da kansje. Vil tro en 540i klarer å lage sorte striper i asfalten også!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Jo da men den er for tung å leke med. + at den mangler noe veldig vesentlig, diffsperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Nice det der, men håper ikkje det var på kald motor ut av tunet ditt en morning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 neida... motoren var god og varm den... kjører aldri over 4000rpm før olja er 90 grader! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå