jcvold Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 vurderer å bytte ut bilen min med en Z3 i sommer,men saken er at jeg er 1.98 høy,altså lange ben.får jeg plass i en Z3? det går greit i e36`en jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ingen som har z3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har kjørt Z3´en til en kompis av meg.... Var god plass i den vertfall.. Men ved en prøvekjøring så finner du vel raskt ut om du får plass eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Tviler litt på at du får plass Trangt blir det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg lånte en Z3 i våres. Det var grei plass for meg, men jeg hadde setet helt tilbake så det buttet i "veggen" bak. Jeg er 190 høy og husker jeg reagerte på at jeg ikke fikk setet lenger tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Du får prøv å bli litt kortere Men fra spøk til Halvor, du burde nok se etter noe som er litt større. Kjøp deg heller en E36 cab. Det trur jeg skal fungere fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Du får prøv å bli litt kortere Men fra spøk til Halvor, du burde nok se etter noe som er litt større. Kjøp deg heller en E36 cab. Det trur jeg skal fungere fint. ja, det synes jeg og! oj!! jeg har en tilsalgs! hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Z3 er ikkje spesielt kort, men det er klart at du er over middels lang;) Eg ville heller vore bekymra for høgden i bilen, for den opplevde eg som låg.... Stikk til ein forhandlar som har ståande ein og prøvesitt! ...at Z3 er ein kul bil er det i alle fall ikkje tvil om !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 er god plass har en kamerat på 2.03 å han har god plass :9 så funker nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 hm,jeg får stikke oppom til BMW neste gang jeg er i bergen å prøvesitte en,men jeg har og lyst på 323 cab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Da syns jeg nesten du burde kjøp den. Med mindre du har tenkt å få fatt i en Z3 med ordentlig motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 ja,det er jo det som er minuset med z3 : "liten" motor.men har hvert i kontakt med en som har satt turbo på sin,og har dermed 180hk,da begynner det jo å ligne på noe.skulle ha 160.000 for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 ...323 kva modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Om du får plass kommer litt an på kjørestillingen din. Jeg er selv mellomhøy 185cm og synes i begynnelsen at når jeg satt sete i riktig avstand fra pedalene, så traff det veggen bak og jeg fikk ikke lagt ned seteryggen nok til å kunne kjøre med riktig "Gangsta lean" Men med en mer vanlig kjørestilling er det mer enn nok med plass. akselavstanden er jo omtrent den samme som i en 3 serie Angående høyden så må du nok kjøre setehøyden helt i bunn. Hvis jeg setter den på topp, så skaller jeg i taket. Ellers kan jeg nevne at en kamerat av meg på 201cm synes bilen var behagelig å sitte i. Men dette blir vel litt subjektivt Når alt dette er sagt så er dette strengt tatt en bil som du skal sitte nærme rattet i så nærme at du kan dreie rattet 1 og en 1/2 gang rundt uten å skifte grep. Har ihvertfall reddet meg fra pinlige snurringer mang en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 ...323 kva modell? 1996.sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå