M3cabriolet Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 er det noe stemning for no kjøp av dette? jeg har kjøpt nytt chrome grenrør til m3'n og tenker å selge det originale som står der... på betingelse av at det nye passer som det skal... isåfall hvilken pris kan jeg forvente for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 hihooo silveeeer awaaaayyyy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Tror du kan regne med å få ca. 5000,- for det. om det er helt fint uten skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 ja, er helt og fint... men det så ut til å være dårlig stemning for kjøp av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Jeg solgte et som manglet flens på ene delen og var litt skjevt på andre for 2500,- Du må bare treffe rette mann, tror ikke jeg ville solgt for mye under 5000,- koster jo tross alt nærmere 20' nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 hæææ???? helv..... dyre deler til m3 ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå