edition Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Noen som har adressen til Helge Wiik sin side???? på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har han internett-side da? Tror ikke han er så fan av data/mail/SMS... Det beste er nok å ringe han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 joda.. han har side, har snakka med ham også. men tenkte bare jeg skulle ta en titt på sida hans her i kveldinga. er en side han har sammen med noen andre. har vert innpå den før. men har glemt adressa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 sjekk loggen din da kålhuet..:lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 gåkke det din bakstamper... loggen blir bare lagra et visst tidsrom.. men du kan vel ikke sånt du!! ta litt mer solarium du så blir du sikkert smartere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 herr vik har ikkje hjemmeside. men her står en del om bmw'ane http://www.gatebil.no/index.php?id=353&pageid=116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg har aldri hørt om at han har en egen side, men det ligger noen bilder av bilen hans på www.bsmotor.com ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har han internett-side da?Tror ikke han er så fan av data/mail/SMS... Det beste er nok å ringe han. Har aldri hørt om at han har noen nettside jeg heller, han har som sagt et par bilder inne på BS motor sia. Han har jo HV Motorsport på skjørtene på begge bilene blant annet, vet ikke om han har startet noe firma jeg. Han er nok mer på dataen enn vi tror Har hørt så hehe, han har faktisk registrert seg på E30klubben... Tror jeg hadde visst det om han hadde hatt egen nettside, er hekta på bilene hans, har 345 bilder til sammen av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 gåkke det din bakstamper... loggen blir bare lagra et visst tidsrom.. men du kan vel ikke sånt du!! ta litt mer solarium du så blir du sikkert smartere!! ok.. galt med deg a? Hørt om ironi eller? hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 forstod d som at han ikke satt så mye på datan jeg. var mest mobilendet gikk i hehe.... Var innom ham en tur med en kompis å handlet m5 motor... hehe det mest strøkene bilene jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 gåkke det din bakstamper... loggen blir bare lagra et visst tidsrom.. men du kan vel ikke sånt du!! ta litt mer solarium du så blir du sikkert smartere!! ok.. galt med deg a? Hørt om ironi eller? hjelp.. LOL... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 gåkke det din bakstamper... loggen blir bare lagra et visst tidsrom.. men du kan vel ikke sånt du!! ta litt mer solarium du så blir du sikkert smartere!! ok.. galt med deg a? Hørt om ironi eller? hjelp.. reagerte også på dette er vel mulig å vær litt høflig edition? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 gåkke det din bakstamper... loggen blir bare lagra et visst tidsrom.. men du kan vel ikke sånt du!! ta litt mer solarium du så blir du sikkert smartere!! ok.. galt med deg a? Hørt om ironi eller? hjelp.. reagerte også på dette er vel mulig å vær litt høflig edition? joda det har jeg ikke noe problem med.. er høflig med de som er høflig mot meg! normal folkeskikk det!! men når det er første gang en legger inn noe her, å får et så frekt svar, så må jeg si at jeg reagerer med piggene ute!! ja nå har jeg funnet siden. det stemmer det at det ikke er hans side. men det er den sida der det er samlet mye om hans virksomhet og biler!! var bare et enkelt spørsmål fra meg i første omgang, men etter som jeg har lest en del innpå her, så er dette siden for norske kverulanter!! hehehehe! er jo bare krangling og uenighet omtrent jo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 gåkke det din bakstamper... loggen blir bare lagra et visst tidsrom.. men du kan vel ikke sånt du!! ta litt mer solarium du så blir du sikkert smartere!! ok.. galt med deg a? Hørt om ironi eller? hjelp.. reagerte også på dette er vel mulig å vær litt høflig edition? joda det har jeg ikke noe problem med.. er høflig med de som er høflig mot meg! normal folkeskikk det!! men når det er første gang en legger inn noe her, å får et så frekt svar, så må jeg si at jeg reagerer med piggene ute!! ja nå har jeg funnet siden. det stemmer det at det ikke er hans side. men det er den sida der det er samlet mye om hans virksomhet og biler!! var bare et enkelt spørsmål fra meg i første omgang, men etter som jeg har lest en del innpå her, så er dette siden for norske kverulanter!! hehehehe! er jo bare krangling og uenighet omtrent jo? Hva heter den siden? Dette er et DISKUSJONsforum da, og alle er ikke enige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 http://www.pure-pf.com/ sjekk ut selv.. ikke hans side nei.. men mye bra!! http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... 4&start=75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå