///M Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Kjøper du brukt eller ny diff så sjekk om at den greia der mellomakselen sitter er skrudd fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 ka i all verden som har skjedd her? din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ja den er min ja, jeg klarte å ødelegge diffen på merca mi, fikk en annen gratis diff fra en på mbforumet, og kompisen min som skulle montere den for meg skrudde en del i midten der mellomakselen sitter og glemte å skru den ordentlig tilbake, så etter 2uker vi skulle montere den hadde han glemt at han hadde skrudd dritten i midten for 2uker siden og vi monterte diffen på bilen, ut på kjøreturen skjedde dette, så måtte jeg kjøpe en annen diff igjen for 2500kr. blææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Tror du bør skaffe deg abonnement på differ, ///M Huff, nei. Seriøst triste greier dette her. Håper du har bedre hell med den nye diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Tror du bør skaffe deg abonnement på differ, ///M . HeHe Hadde samme problemet på bimmern og nå merca. Men har ny diff på merca nå da håper den lever, bunnpanna lever iallefall ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Noe sier meg at du bør begynne å være litt forsiktig med å svinge hardt og spinne så mye du klarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Noe sier meg at du bør begynne å være litt forsiktig med å svinge hardt og spinne så mye du klarer.. Nei nå tenker jeg på å skjerpe meg, kanskje sveise diffen og sette på en solid plate under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det er noen som aldri lærer,og jeg er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Det er noen som aldri lærer,og jeg er en av dem. få høre. noe morsomt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Tror jeg har tatt livet av ca 17 girkasser i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Tror jeg har tatt livet av ca 17 girkasser i mitt liv. oi..mye bomgiring eller maks turtall hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Generel hard bruk bare.Og litt for rask i clutch-beinet og gir-armen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå