Gå til innhold

318is etter 200tusen km?


mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stikkord på is : OLJE. Bytt den og filter ofte og du har bil i mange år fremover.

Jepp bytter oljefilter/olje hver 7-8000km, kanskje litt tidlig, men bedre å skifte litt tidlig en litt forsent, skal skifte bensinfilter og plugger snart også!

Et til godt råd er å ikke kjøre dm hardt på kald motor, kjører aldri over 3000o/min når dn er kald er vel det eneste som tar livet av BMW motorene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte aldri de to e30 325 jeg hadde hardt når den var kald.

kjørte max 3000omdr. prøvde å holde meg til 2700omdr.

så det er en vane egentlig..

synes denne 320`en så grei ut. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=908820

men begynner stygt å nærme seg 300k km. så denne er vel sikker mulig å prute? eller var det en grei pris?

Tja man skal se på interiør også, hvordan bilen ser ut, så pen ut inni, var lang km stand på den til å være 96 mod, de bruker da å være minst 100tusen km mindre kjørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte aldri de to e30 325 jeg hadde hardt når den var kald.

kjørte max 3000omdr. prøvde å holde meg til 2700omdr.

så det er en vane egentlig..

synes denne 320`en så grei ut. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=908820

men begynner stygt å nærme seg 300k km. så denne er vel sikker mulig å prute? eller var det en grei pris?

Tja man skal se på interiør også, hvordan bilen ser ut, så pen ut inni, var lang km stand på den til å være 96 mod, de bruker da å være minst 100tusen km mindre kjørt

... Men bilen er laget i 92. Syntes den der var GRISEDYR jeg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...