Gå til innhold

problemer med 328i 96 mod


Hugaas
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

har fått et merkelig lys i instrumentpanelet på min 328i 96 mod. Lyser gult i en varselslampe for airbag. Dette lyset kom etter at jeg var og hentet bilen etter service, noen som har noen formeing om hva dette kan være eller har vært borti problemet før? var på verkstedet i dag og klaget og de prøvde og nulstille lyset men det gikk ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På servicen skiftet de vannpumpe, reim, løpehjul og motorolje, men mener da også at dette er deres problem da dette kom etter at bilen hadde vært hos dem. Satte meg i bilen og skulle kjøre hjem fra verkstedet og lyset kom med en gang jeg startet. Får høre i morgen hva de finner ut, de skulle vist kontakte bmw i dag tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener løpehjul til den drivreima?

Må opplyse om at det løpehjulet skal ha slark når det er kaldt. Holdt på å kaste 500 kr ut av vinduet og bytte den jeg og men jeg fant ut at det lageret skal ha slark når det ikke er skikkelig varmt. Da utvider det seg nemlig og blir skikkelig tight. Hører du ulyd fra det når det er kaldt trenger det heller ikke være gåent så lenge ulyden forsvinner når det er varmt. Er nok mange slike løpehjul som skiftes unødvendig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...