///M Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hva ville du gjort hvis du hadde blitt en lottomillionær. Jeg hadde kjøpt meg en svær villa og en E60 M5 og spandert en ferie til Tyskland/ringen til alle medlemmene i bimmers.no og Gunnar, jeg hadde betalt for alle omkostningene med å drive denne siden til flere generasjoner. Som sagt LOTTOMILLIONÆRER ER IKKE SOM ANDRE MILLIONÆRER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 tja, si det...har kommet til å betalt lånet til mor og far. og har vel kjøpt meg drømmen min som blir en liten koslig E30 M3 og et stk hus med garasje som denne bilen har stod godt om nette Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 åh, har tenkt på dette flere ganger, kjøpe en strøken e30 m3 og bruke en halv mill på denne:wink: Da hadde jeg hatt syk kjøremaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Sluttet å jobbe fast, å bare tatt noen strøjobber, når jeg følte for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 En venn av meg vant 2,9 mill i lotto for 1 år siden.. Kjøpte seg en brukt Porsche Boxter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hva ville du gjort hvis du hadde blitt en lottomillionær.Jeg hadde kjøpt meg en svær villa og en E60 M5 og spandert en ferie til Tyskland/ringen til alle medlemmene i bimmers.no og Gunnar, jeg hadde betalt for alle omkostningene med å drive denne siden til flere generasjoner. Som sagt LOTTOMILLIONÆRER ER IKKE SOM ANDRE MILLIONÆRER. Du måtte nok vinne nokså mange millioner for å få dette til.... Har du tenkt på hvor mange medlemmer det er her egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Alt kommer jo ann på hvor mange millioner det er snakk om.... Men i utgangspunktet ville jeg kjøpt/bygget meg hus. Med et eget rom til hjemmekino som er lydisolert, stort lerret osv.... Eget trimrom med frivekter og manualer + stooooort boblebad.. Stor garasje med plass til 3 biler.... En X5 (vinterbil ), en E60 5 serie og en cab... (E46 eller Z4.... )..... Hadde det vært noe penger igjen etter dette ville jeg spandert på foreldre (nedbetaling av hus etc.) og levd lykkelig ever after... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Sluttet å jobbe fast, å bare tatt noen strøjobber, når jeg følte for det. Endelig en som har forstått det..... Økonomisk uavhengig, jobbe når du vil. Men da er det no veldig viktig å ha gode hobbyer eller noe å drive med privat. Personlig hadde jeg nok invistert i... tja.. eiendom kanskje. Kan fortsatt tjene penger på kjøp/salg/utleie..... og jobbet når jeg selv hadde ønsket. Men det er hjo relevant å vite hvor mange mill det er snakk om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hus,stor garasje med mye gromt verktøy(dreibenk,fres o.l) en litt lengere varm ferie og en del på hobby(bil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 åhhh ikke snakk om det engang... sukk.. *dagdrømme* måtte nok hatt en enda større garage enn de vi bygger nå, og mange biler. Bare tatt strøjobber som fotograf for Performance BMW foreksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 En venn av meg vant 2,9 mill i lotto for 1 år siden.. Kjøpte seg en brukt Porsche Boxter Å det kaller du en venn? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Hva ville du gjort hvis du hadde blitt en lottomillionær.Jeg hadde kjøpt meg en svær villa og en E60 M5 og spandert en ferie til Tyskland/ringen til alle medlemmene i bimmers.no og Gunnar, jeg hadde betalt for alle omkostningene med å drive denne siden til flere generasjoner. Som sagt LOTTOMILLIONÆRER ER IKKE SOM ANDRE MILLIONÆRER. Du måtte nok vinne nokså mange millioner for å få dette til.... Har du tenkt på hvor mange medlemmer det er her egentlig? Ordner sikkert litt rabatt å da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hva ville du gjort hvis du hadde blitt en lottomillionær.Jeg hadde kjøpt meg en svær villa og en E60 M5 og spandert en ferie til Tyskland/ringen til alle medlemmene i bimmers.no og Gunnar, jeg hadde betalt for alle omkostningene med å drive denne siden til flere generasjoner. Som sagt LOTTOMILLIONÆRER ER IKKE SOM ANDRE MILLIONÆRER. Bare E60 M5 ikke noe MB/AMG i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Litt vrient å si. Hjemmekino kanskje. Front: Cerwin-Vega CLSC 215, drevet av 4x NAD 218 THX. (1600 watt) Bak: Cerwin-Vega DC 15, drevet av 2x NAD 218 THX (800 watt) Senter fram/bak: Cerwin-Vega CLSC 10, drevet av 1x NAD C372 (350 watt) Sub: 2x Cerwin-Vega CLSC 15S (900 watt) En fet Denon til å kontrollere lyden, og så en eller annen skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 hmm, med så mange milioner som det er snakk om her så tror jeg kansje det hadde blitt Italiensk bil No offens.. Men det finnes mange biler i million klassen som er vel så kule som BMW`er.. Men måtte jo hatt en fancy garasje da Gjærne med ett lite hus oppå.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå