JJ_Cool Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 HALLA ALLE SAMMEN! Jeg driver på å ska fikse opp min BMW 520i 1997-modell.... Hvilket merke eller sportseksosanlegg anbefaler dere, jeg må ha litt lyd i bilen. Hvilket merke av sportsluftfilter eller hvilket sportsluftfilter er best, lager mest lyd. BMWen er jo nokså lydtett slik at det kommer vel ikke så mye lyd fra filteret? Noen som har erfaring og tips til meg om dette? Takker for alle som har noe bra tips å bidra me til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Supersprint effekt anlegg og K&N filter. Jeg har hatt den kombinasjonen på flere biler og vært veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Enig i den! Supersprint er bra greier det. Eisenmann har vel sportseksos der du kan velge flere ulike "lydnivåer" tror jeg. Hvis jeg ikke blander sammen merker nå. Mener at du kan høre smakebiter av lyden på de ulike pottene på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Har supersprint selv og er storfornøyd,men hørte på en bil med remus bakpotte her om dagen og ble helt frelst jeg trodde det var en 540 med v8 men det var en 520.Så det blir remus på meg neste gang,her er en link til bakpotten http://www.simco.no/?Manuf=3&Model=25&M ... FMotor=247 Han som eide bilen sa at den gikk stillere en orginal ved vanlig kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Vi setter vel bare kvalitets deler på bilene våre? Supersprint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Enig i den! Supersprint er bra greier det. Eisenmann har vel sportseksos der du kan velge flere ulike "lydnivåer" tror jeg. Hvis jeg ikke blander sammen merker nå. Mener at du kan høre smakebiter av lyden på de ulike pottene på hjemmesiden deres. Har du linken til denne siden. Http://www.eisenmann.com virket ikke som var eksospotter. Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 TAKKER for svarene! Remus hørtes veldig bra ut, men de fleste har supersprint, hmm, vanskelig valg. Må uansett bli en av de to. Skal komme tilbake med hva jeg valgte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå