M6 Bjørn Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=911206 Noen som kjenner til dette prosjektet,er det godkjent og registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ring eier og få reg.nr. Deretter ringer du Trangsynet og spør om det er noen merknader til vognkortet på den bilen... Hvis det ikke står noe om det i vognkortet er den ikke godkjent. Alle sånne merknader får du på Trangsynet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Med 1,3 bars ladetrykk har en slik motor antaklivis bortimot 450hk.. lada 0,4 originalt, å har da 252hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Ring eier og få reg.nr. Deretter ringer du Trangsynet og spør om det er noen merknader til vognkortet på den bilen... Hvis det ikke står noe om det i vognkortet er den ikke godkjent. Alle sånne merknader får du på Trangsynet... Jeg er ikke så interessert att jeg gidder å ringe han,står i annonsen "send mail" Har sendt han et par mail men ikke fått svar. Hvis man oppgir mail i en annonse så bør man være så grei att man svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ring eier og få reg.nr. Deretter ringer du Trangsynet og spør om det er noen merknader til vognkortet på den bilen... Hvis det ikke står noe om det i vognkortet er den ikke godkjent. Alle sånne merknader får du på Trangsynet... Jeg er ikke så interessert att jeg gidder å ringe han,står i annonsen "send mail" Har sendt han et par mail men ikke fått svar. Hvis man oppgir mail i en annonse så bør man være så grei att man svarer. ...vil sikker ikkje selge då...hehe! Det er ikkje alle som er Bør Børson nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå