Mr_Tran Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 åssen fjerner jeg fartsperre på m3 3,2 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Den har ikke jeg akkurat hatt behov for å fjerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 ta kontakt me hartge i tyskland. www.hartge.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3-power Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Fartsperren ligger i hjernen, samme sperren som turtalsperren. Du må bytte chip, og da går den jo bedre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Han mener sikkert turtallssperren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 10 spenn på at motoren er satt i eldre bil og turtallspera slår inn meget tidlig grunnet manglende signal fra speedometer,så motoren konstant tror den kjører i 250km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 åssen fjerner jeg fartsperre på m3 3,2 98 Den kan programmeres bort, men BMW-forhandlere har ikke lov til å gjøre det så........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 åssen fjerner jeg fartsperre på m3 3,2 98 Den kan programmeres bort, men BMW-forhandlere har ikke lov til å gjøre det så........ Få en som er god med data og motorer ta med laptop`en sin på besøk så han kan programmere den for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå