Gå til innhold

service

+coupe+
 Share

Anbefalte innlegg

Å faen 8000kr for inspection 2 service? tenkte jeg skulle ta inspection1 service som nærmer seg om et par oljeservice, koster vel sikkert 5000kr? Trodde det var noe sånt de skulle ha for inspection2. Det er trondsen auto i tromsø det er snakk om?

Inspection 1 er stort sett bare oljeservice så ta den selv, prioriter heller pengene til inspection 2 som gjelder slitedeler som bremser vannpumpe osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faen 8000kr for inspection 2 service? tenkte jeg skulle ta inspection1 service som nærmer seg om et par oljeservice, koster vel sikkert 5000kr? Trodde det var noe sånt de skulle ha for inspection2. Det er trondsen auto i tromsø det er snakk om?

Inspection 1 er stort sett bare oljeservice så ta den selv, prioriter heller pengene til inspection 2 som gjelder slitedeler som bremser vannpumpe osv.

Hm ok takk for svar da, er enda en stund til da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trondsen har ikke hvert så ille på pris til meg, god service har dem og...

men det er jo merkeverksted da...

andre verksteder i tromsø som du burde sjekke er,

Mekkonomen bil og båt på nansen plass, broren til en kompis jobber der, flink med bmw..

Nord disel i terjevika, hadde gammelbil`n min innom der mye, avtale gjennom jobben, så jeg fikk en god pris..

Lunheim bil lakkering trur jeg dem heter, tok eu`n der i sommer, helt greit, trur det jobber en der som driver og bygger bmw..

eller`s så kan du jo høre med ac turbo (stein erik) her på forumet om han kan ta det før deg, han har vel ett verksted på kvaløya med best, vis jeg ikke driter helt på leggen her da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...