ove.b. Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 har en strøken girkasse til en e30 ikke noe slark eller noe kun gått 100000 selges til høystbydene over 1500kr..Har også en strøken rød Riger vinge av de store selges også til høysbydene over 1500..ove tlf 40040466... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 halla ove.. hjelper deg med å legge ut bilde av vinga. gjør seg utrolig godt på en e30 mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove.b. Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Takk du skal du ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove.b. Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 må bare spørre deg siden jeg ikke er helt inne på siden her he he men du vet ikke om noen som har et effektanlegg til e36 hele veien har en turbo å manefoil så trenger det sårt mvh ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/index.php?cPath=30_54 for jo nytt fra sverige..ferrita er et bra merke.. sebring har jeg også hørt skal være bra ellers er det jo simons eksos som er billig men ikke fult så god kvalitet brukt vet jeg ikke noe om. men skal du ha turbo på bmw `en burde du vel minst ha 2,5"toms eksos for å ikke få baktrykk.. du kan sikkert få bedre svar vis du spør på teknisk på forumet. edit: har fant jeg en bedre side som selger ferrita eksos til e36 http://www.ferrita.se/default.asp?c=shop&cat=2&subcat=31&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove.b. Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 har en strøken girkasse til en e30 ikke noe slark eller noe kun gått 100000 selges til høystbydene over 1500kr..Har også en strøken rød Riger vinge av de store selges også til høysbydene over 1500..ove tlf 40040466... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove.b. Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 det er det samme der går jo ikke ann å finne noen plass de selger eksos hele veien kun fra kat og bak stress men tusen takk skal du ha alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 du for prøve å sende mail til http://www.pure-pf.com de har garantert eksos til deg... hvis ikke så kan de skaffe.. skaffer det meste . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove.b. Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 den så bra ut takk takk.....litt dyrt men slik er det vell bare he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 har en strøken girkasse til en e30 ikke noe slark eller noe kun gått 100000 selges til høystbydene over 1500kr..Har også en strøken rød Riger vinge av de store selges også til høysbydene over 1500..ove tlf 40040466... Girkasse til e30 kan være så mangt Hva slags motor stammer denne fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove.b. Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 har stått i en 323 som ble smelt får mange år siden bare stått på låven i mange år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå