aakarol Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Noen som veit korleis den ser ut?bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 sluttrinnet ryker ofte sier de som skifter dem, koster dessverre 1200 nytt. men er en bedre utgave sies det. ville ikke skiftet til noe gammelt. ligger diy på nett hvor den befinder seg og hvor lett det er å skifte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Noken som har en motstand som skal vere på varmeapparatet på ein 318is 94 mod(e36)???? er det vifta du snakker om? so koster den ikkje meir enn tja 3-400kr på min 320,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Noken som har en motstand som skal vere på varmeapparatet på ein 318is 94 mod(e36)???? Jeg har en ny motstand som fortsatt ligger i orginal embalasjen sin,må sjekke delenr om den passer til 318is.Tror den gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agakhan Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Dei koster ca 400 til 318i E36. Men det er 3 typer av dem. Du må ta den ut og se på nr på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Er det denne som ryker hvis vifta slutter åvirke? Min vifte er på tur, vært sånn lenge. Virker bare når den vil, men varmen er der! Kan plutselig slå seg på etter lang tids "nedetid". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Neei,de blir bare steg 4 som virker... hmm,dårlig kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 noen som har bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå