Stjernstedt Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ønskes kjøpt :: Hvite frontblinkere (Sedan) :: Hvite sideblinkere (97-Model->) :: Rød/Hvit baklykter (Sedan) :: M-Tech styling (Frontfanger, speil) Og muligens :: Fine strøkne 17'' (Kom med bilder) Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Et tips så koster ikke blinkers mye på biltema.. tror det er 300 for de foran men tror ikke de har de på siden til 97>. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Hei Ok, det var ikke så galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 ser det ligger noen baklys på www.finn.no men de koster jo 1700kr.. Jeg betalte 700 inkl frakt for mine så syntes det er en stiv pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tangen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 jeg har ett sett pene 17" felger til salgs... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12380 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Har du et close-up bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 har hvite blink foran og på siden til 98 modell (de små) hvor mye vil du gi for dem?? må visst sendes i posten ser jeg på adressen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Har du bilde av de? Hvordan er tilstanden på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 kan sikkert ordne et bilde. men er sånn av utseende http://www.czt.no/catalog/images/BMW_E36_FKBL111.jpg de på siden er slik http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/5077.jpg de på siden er nye av året og hele og fine. de foran er en ny og en eldre men uten sprekker eller noen form for slitasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Pris for hele pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 400 inkl porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå