Pesos Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Gjelder en Bmw 318 IS 1996 mod. Kommer en slags gnisse lyd fra venstre bakhjul når jeg svinger, spesielt ved fult rattutslag, blir bare verre og verre lyd jo mer du svinger virker det som. Er 15" vinterhjul på nå. Så det skal ikke kunne ta borti noen steds. Hører ikke noe til ved kjøring rett fram. Innbiller meg at det kanskje høres litt, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 er nesten garantert hjullageret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Kan også være håndbrekkskoene som legger seg litt på i sving. Håndbrekkskoene står fast i bilen og hjulene presses ikke like hardt oppover i en sving derfor kan de gnisse litt. Jeg trodde også det var lageret på min men det viste seg å være håndbrekkskoene Alstå ingen verdens ting å bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Tjah..trukke det var hjullageret, lyden var borte i morrest så. Ikke i sving heller. Så tok bilen med på jobb å heist opp å keik, ser normalt ut. Bøyde varmeskjoldet litt bak og sprayet på oil.. har ikke hørt noe til lyden nå, mulig det var håndbrekket som var syndern jah.. må se om lyden komemr tilbake igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Tror nok du bare hadde en stein i skjoldet bak bremseskiva,skjer det igjen så prøv å rygg for å fjerne den.Samme skjer med meg flere ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Nazi... lyden er der enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Kom lyden etter at du la på vinterhjulene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Mer eller mindre ja. Har hørt den før, men den har ikke vært så markant. Jeg la da merke til den mest ved rygging med mye rattutslag. Snedig. Har ikke sååå gruusomt me peil heller at jeg finner ut av det heller. Har som seg hør og bør mindre felger på vinterstid 15" P.I.B: Trur jeg så bilen din kom forbi meg i motgående på lade her en dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå