Gå til innhold

Har jeg uflaks?

TorErling
 Share

Anbefalte innlegg

Har lett en stund nå etter nytt panser til bilen min, så derfor fant jeg ut at jeg måtte ta meg en tur til nærmeste høgger (lønningen bak flesland). kom opp der å spurte om de hadde panser til 5-serie, og damen bak skranken sa at de hadde en 518 bak, jeg fortet meg ut for å se på den. Jeg ble ganske glad når jeg så at det var samme farge som bilen min(Island grønn metalic) Hva er egentlig sjansene for det?? :P , jeg så ikke panseret, så jeg gikk å spurte en av de som jobbet der om hvor panseret var. Selvfølgelig så var jeg så uheldig at noen hadde greid å trakke på det, så det var helt ødelagt :(.. det hjelpte ikke heller at han sa at panseret var helt fint når bilen kom og han bare skulle ha 1000kr for det, i forhold til hva åsane bil og lakk som skulle ha 7000kr for å fikse bulken på panseret :(

Men, finnes det flere huggere rundt om i Bergen?, eller er det noen som har ett panser liggende? Helst island grün metalic ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg, jeg skulle kjøpe kardangen til bilen min, men så fikk jeg en gratis en, det var jo jackpot for meg, slapp å bruke mye penger, men så ble den ødelagt da noe gikk galt så jeg måtte kjøpe en annen for 3000kr.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...