Feldwebel Jensen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Er det noen som vet hvor man finner 2001-lykter til E39 billigst? Og hvor vanskelig/lett er det å montere de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 kebab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 kebab De delene jeg har sjekket på er DESIDERT billigst i Danmark, hos www.koed.dk... I forhold til GS, Schmiedmann og OS iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Kommer an på om du skal ha Hella-lykter eller ikke... Må nok regne med å betale litt mer for Hella. Monteringen er en helt grei sak egentlig. Har montert slike selv en gang i tiden uten noen problemer. Fulgte med en helt kurrant beskrivelse. Skal nevnes at det var Hella-lykter jeg monterte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Tror Eiker motorshop har høstsalg på Angel eyes lykter, de selger in.pro tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Stemmer at dette er in.pro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Jeg finner de ikke på eiker sine sider. Er dette faceliftlykter, og ikke bare angeleyes som man fester inni standardlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Inpro er laget av hella,så de har samme kvalitet,Fk lykter er en kopi med dårligere kvalitet på angeleyes og reflektor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå