///M Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Lur din egen hjerne trill rundt Illusjoner er åpenbart noe som får toppetasjen til å rotere på mange lesere. Spesielt når et finurlig lite hull brister normal logisk tankegang. Denne gangen skal vi vise deg at din hjerne kan lures trill rundt selv om du er fullstendig klar over hva som skjer. Hvis du følger bevegelsen på den rosa roterende prikken i bildet nedenfor så ser du kun en farge, nemlig rosa. * Stirr nå direkte på det svarte krysset i midten av sirkelen. Dermed endres fargen på den roterende prikken til grønn. * Fortsett og konsentrer blikket på det svarte krysset i midten. Etter kort tid vil alle de rosa prikkene sakte, men sikkert forsvinne og du vil kun se en roterende grønn prikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Ser grønt konstant nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 hmmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 tror ikke jeg skal ut og kjøre i no lyskryss i dag nei..ser jo bare grønt nå jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 sykt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Helt sprøtt, og jeg som trodde synet var til og stole på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Hvordan går det an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 HEHE drit bra syns sånne ting er kule jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Stilig!! Arti med sånne ting ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Funka fett her.. fett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 WOW Sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Er ikke så mye som skal til får å lure hjernen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Jeg syns der ser ut som den speed'er opp også. Hvis man først følger den rundt, også ser på krysset. Så etter ca. 1 sek så ser det ut til at den begynner å bevege seg fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Denne er nok ikke like fantastisk som ///M sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Vi vil ha fler! :D Rart at enda man er klar over det, så klarer man ikke å se annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå