Wunder Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Autostrada i Oslo (Drammensveien 130) har idag fra kl.1200 utstilling for å feire 10 års jubileum. De har inne noen meget spesielle biler som er verdt og se. Har vært på en sniktitt og blant bilene du får se på veldig nært hold er Ferrari F-50, Ferrari F-40, Lamborghini Murcielago, Lamborghini Gallardo, Pagini Zonda og selvsagt Koenigsegg CCR (ikke Vollvik sin men er rik fransk dude) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Det er vel ikke en rik fransk dude, men en rik norsk dude som kommer fra Skien, men bor i Frankrike. Han har jo noe sånt som 150 spesielle biler, og er såvidt jeg har fått med meg en av eierne av Autostrada.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Ja det stemmer Gunnar, sorry, min skrivefeil i opphisselsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Det var samme greiene på Autostrada i Skien i helga som var! Jeg var ikke der men... er ikke slike biler som interesserer meg mest akkurat! hehe... Etter jeg så en ferrari bli ydmyket av en gammel mazda(wankel og turbo) på Rudskogen så forsvant litt av mine "store" tanker om disse "superbilene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå