VillKapping Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Morn.. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et kompressorsett fra esstuning til min 2001 320 2.2. Håper å ha spart opp nok til våren! Noen som har noe erfaring med dette? http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=179&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Jeg vet om en som har dette kit'et på en 323i og han er strålende fornøyd.. Du kommer sikkert til å bli fornøyd du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Tror eg leste her inne en plass at den ikkje blir godkjent med ESS-kitet? Eller tar eg heilt feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 godkjent kan man nok få det..men koster vel sitt. har jo en godkjent compact med 328 kompressor her Så ALT er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Som 92 Custom 325 coupe sier, så er det mulig.. Det er min som er godkjent med det. (Den var det når jeg kjøpte den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Som 92 Custom 325 coupe sier, så er det mulig.. Det er min som er godkjent med det. (Den var det når jeg kjøpte den) er din godkjent i Norge?? eller i Tyskland?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Som 92 Custom 325 coupe sier, så er det mulig.. Det er min som er godkjent med det. (Den var det når jeg kjøpte den) er din godkjent i Norge?? eller i Tyskland?? Det er ikke jeg som har godkjent den, men vil tro det er i Norge med gode kontakter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå