ferap911 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Er det noen som har en rimelig støtfanger til e36 sedan . Original eller ikke, det er det samme. Trenger også den plastlisten som er over skiltet, og venstre grillramme (krom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Har en original frontfanger til E36 liggende å slenge som du kan få kjøpe, ettersom jeg har stylingfanger selv. Hva med 1500kr? Har chromenyrer liggende å slenge som jeg heller ikke bruker, men du skal vell ha med mattsvart i midten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Er det noen som har en rimelig støtfanger til e36 sedan . Original eller ikke, det er det samme. Trenger også den plastlisten som er over skiltet, og venstre grillramme (krom) Krasja nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferap911 Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Ja, kjørte i hengerfestet på en annen bil i et kryss. Skaden er ikke så stor, men støtfangeren har sprukket i plasten. Fikk en privat melding fra en som skulle selge en fanger til 500, men har ikke fått kontakt med han igjen. Hvis du leser dette må du gi lyd i fra deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 jeg har også en orginal front liggendes. den er litt sprukket akkurat der grøftelyset skal sitte. går sikkert ann å lime, sparkle eller noe. den må sikkert lakkeres om likevel? er i calypsorød metallic farge. send meg en pm! 1000kr eller bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 1000 kr for en sprekt org front? LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Nå skrev vel jeg også, eller Bud? var det du som skulle ha frontfanger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Jeg har også en orginal fanger liggende som kan selges for 500,- eller bud. Kan hentes på Vormedal. Frode Hegerland Tlf. 92449987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 kan gå ned til 500 jeg også. den ligger jo bare å tar plass! hentes på lillehammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå