Gå til innhold

VW spørsmål!

haglund
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, hvor lenge går det før Admin sletter denne threaden??

Som gammel BMW mann, har jeg nå kjøpt meg ny VW, å la for noen dager siden ut noen bilder her på forumet, for å få noen synspunkter fra andre en VW folk, men det gikk kun kort tid, før hele threaden var fjernet. Har hvert medlem her inne over lengre tid, å følte at det var en grei "takhøyde" her, men kansje jeg tok feil :(:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gammel BMW mann, har jeg nå kjøpt meg ny VW, å la for noen dager siden ut noen bilder her på forumet, for å få noen synspunkter fra andre en VW folk, men det gikk kun kort tid, før hele threaden var fjernet. Har hvert medlem her inne over lengre tid, å følte at det var en grei "takhøyde" her, men kansje jeg tok feil :(:?:

...enig med Tåmi, bør vere nok høgd her til at rutinerte og gode medlemmar får vise fram stoltheiten enten det er ein BMW eller VW. Dersom dette ligg på "Bilder & filmer / Show-off", så er det ikkje alt er som er BMW relatert. ...eller i verste fall på "anna". Eg vart faktisk litt forundra over at dette vart fjerna.....kanskje det var ein feil?? KANSKJE DET VAR EIN FEIL!"!?? (ja...eg skrik!) :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer interisert i den R6'en enn Touran'en din :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden må jeg ærlig innrømme at jeg ikke kjenner noe til, så det må evt. en av moderatorene svare for. Jeg synes selv at det høres ut som en akseptabel tråd, så sant den ikke var full av tull, men det er nå en gang slik at hver enkel moderator må bruke litt skjønn. Skulle de spurt meg om alt hadde det ikke vært noe poeng i å ha moderatorer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden må jeg ærlig innrømme at jeg ikke kjenner noe til, så det må evt. en av moderatorene svare for. Jeg synes selv at det høres ut som en akseptabel tråd, så sant den ikke var full av tull, men det er nå en gang slik at hver enkel moderator må bruke litt skjønn. Skulle de spurt meg om alt hadde det ikke vært noe poeng i å ha moderatorer.. ;)

Da gjør jeg et nytt forsøk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWforum er ikke bare for folk som har BMW... er vel også for folk som liker bmw veldog godt, og som ønsker å f.eks sammenlikne sin bil med en BMW / bmw eid av noen på forumet etc. Da syns ikke jeg at denne tråden er så veldig ille så lenge det ikke sklir ut til å bli noe generell preik.

min mening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...