Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet
Lekker! 8)

Hva er fulleffekten på denne da?

Og hva er toppfart og aks 0-100?

er vel 110hk. har prøvd en kompis sin og den sparker godt ifra for og si det sånn..å til den prisen der er det bare og kjøpe :) Pen sykkel :)

Skrevet
e30 + mellomlegg?:P

Takk for tilbudet, men har planer om en ganske ny bil nå så.

Lekker! 8)

Hva er fulleffekten på denne da?

Og hva er toppfart og aks 0-100?

Som "92 Custom 325 coupe" sier, så er det 110 hk som fulleffekter. Den er nå altså registrert som 34hk i vognkortet, men er bare å si man skal registrere den som fulleffekter da alle avgifter etc er betalt.

Toppfart skal være rundt 250-260 km/t, og 0-100 skal i følge orginalt drivverk gå på 2.8 sek. Jeg har derimot satt på mindre drev frem samtidig som jeg skiftet begge drevene og kjedet, så den skal i teorien være raskere enn 2.8. Den ble iallefall villigere til å "hilse på" :lol:

Den har desverre noen småstriper på venstre kåpe, men ellers skal den være pen. Har også lagt meg en god del under hva andre selger samme sykkel for, så her får man mye for pengene.

Skrevet

Rart hvis den ikke blir solgt for 65k synes jeg. Artig sykkel dette uten noen kjente feil. Men å selge sykkel rett før vinteren er vell ikke det enkleste. Har faktisk savnet det å kjøre sykkel jeg også. Solgte vell RR'n for 2-3 år siden. Vi får se til våren Kjetil... Om du fortsatt har den da. Er ikke aktuelt for min del før vinteren uansett. Har et E46 prosjekt gående.

Skrevet

Er kanskje ikke den beste tiden å selge på, men er som tidligere skrevet på utkikk etter ny bil og vil ha mest mulig "egenkapital".

Jeg sliter faktisk med å finne meg bil, så viss noen vet av en BMW 320i/320d/323i E46 med under 140k på telleren samt koster under 190000 så rop ut. Må ha sportsseter i skinn/delskinn samt ellers brukbart utstyrt.

Har også sett litt på Audi A4 1.8 TQ, men er vel "hysj hysj" her inne :wink:

Skrevet

Har også sett litt på Audi A4 1.8 TQ, men er vel "hysj hysj" her inne :wink:

Greit det så lenge du kommer tilbake til BMW senere og det gjør du sikkert. Man må prøve litt forskjellig for å sette pris på BMW kvalitetene :wink:

Skrevet

Også har jeg en 4 sylindra 1000ccm motor på i overkant av 160 hk samt en ekstra tank i hvitt liggende til samme sykkelen... :twisted:

Noen som er intressert i det etter at sykkeln til Kjetil 320i E36

er solgt/kjøpt er det bare å si fra :twisted:

Sparker godt den og :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...