Gå til innhold

Mine el.speil er helt døde... E36 325


panasync
 Share

Anbefalte innlegg

Siden du akkurat har montert dette så ville jeg dobbeltsjekka måten jeg hadde koblet opp speilene på.. Hvis de elektriske speilene har virket før så er det jo sikkert en monteringsfeil. Enten det eller at du har nappa i noen ledninger som det da har blitt brudd på.. Som arimanni sier så kan du bruke mulitmeter og måle motstanden i lederen for å finne evn brudd.. Får du ingen utslag på måleren er det bare å bytte lederen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med speilene??? Hørtes rart ut det der!!

Hvis ledningene er hele, og sikringene er hele så må skal det komme strøm ut dit... prøv evt. en annen bryter, det kan jo hende at den bryteren du har prøvet faktisk ikke virker...?

På min bil virker speilene helt fint, MEN... den el. oppvarminga virker ikke!!! :evil::evil::evil: Kjøpte nye speilglass med varme fra GS for ett par år siden. :twisted: :twisted: Noen som har samme problem? Erfaringer med speilglass med varmeelement i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være brudd på den strømførende ledningen tipper jeg.. 8)

Regner med den ledningen går innom litt forskjellig før den går til sikringen?? Kan jo prøve å ta ut sikringen og måle til bryteren..

Enkleste hadde vell kanskje vært å trekt opp en ny ledning fra tenning?

Målt at sikringen faktisk virker? Evt. byttet den selv om den ser fin ut..?

Har ikke målt eller byttet den, men den sikringen går jo på flere ting som ennå virker :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...