haddis Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hei! Jeg har fått problemer med vinduet på førersiden min som har falt ned. Når jeg prøver å rulle det opp igjen blir vinduet skjeivt å jeg må dytte det på plass fra utsiden. Er litt plagsomt å måtte åpne døra vær gang jeg skal hive en tier i bomringen Noen som har tips/fremgangsmåte for å fikse det? Det er en BMW 318 93mod Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hei, fjern trekket på døra og da vil du se feilen, det er sansynligvis en skrue som har løsna til festet eller så er lista som glasset hviler på som er morkent, uansett må du fjerne trekket for å finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Du kan også kjøpe Autopass brikke hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Du kan også kjøpe Autopass brikke hehe Første jeg gjore var å bestille autpass brikke når vinduet falt ned Men skal se hva jeg finner ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Mest sannsynlig det ene clipset som går i skinna på vindusheisen, som har falt ut/knekt. Enkel jobb å skifte, men må bruke litt makt på plastdelen Nytt clips koster ca 15,- Ellers så kan det være vinduet som har løsnet fra holderen sin. Må da limes på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Mest sannsynlig det ene clipset som går i skinna på Nytt clips koster ca 15,- Hvor får man kjøpt slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Eg kjøpte på bavaria i sandnes. Rekner med de fleste lokale bmw-verkstedene har det, siden det er vanlig feil på e-36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Dette var lagervare på autozentrum gardermoen i sommer da jeg byttet iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Mest sannsynlig det ene clipset som går i skinna på Nytt clips koster ca 15,- Hvor får man kjøpt slikt? nesten alle BMW forh. har eller kan i alle fall skaffe på 2 dg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå