Svensson Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Noen som vet hvor man kan skaffe seg slike? http://www.daradan-kfz.de/Auswahlseite/Nabendeckel/Spitze_Verchromt_70mm.jpg Hva syns dere om de forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 hva er det for noe? Naglene til Tina Turner fra MadMax filmene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Er det spikes til høytalere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Buttplugs kan kjøpes www.kondomeriet.no (Måtte bare) Skal ikke tulle i tråden. Men hva er det for noe? De var veldig fin men har ikke peiling på hva det er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Spikes har hifiklubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Kan få kjøpe mine, ekte lookalike gull. Har bare syv stk tho, derfor bruker jeg de ikke. Får bare masse hull i parketten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 er det sånne de bruker i filmen "grease",som man har på felgene,fil å fucke opp biler man kjører forbi? (boksåpner) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Buttplugs kan kjøpes www.kondomeriet.no(Måtte bare) Skal ikke tulle i tråden. Men hva er det for noe? De var veldig fin men har ikke peiling på hva det er.... hahahahahahahahhahahahahahaahhahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 LOL her er det ikke mangel på gode forslag !! Men, serriøst.. Hva i hele helvete skal dette brukes til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 til å ha under gulvstående høytalere, ser penere ut og skal visstnok forbedre lyden. sistnevnte har jeg ikke merket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Det er nav kopper til felger.. (tror jeg da)kule på feks Brock b1. Styling teck har nok sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 du har visst nesten rett! De er jo helt like som spikes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 faan ....visste det var noe jeg glemte å skrive..sorry for den Men var masse gode forslag da! Er sånn navdeksel ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hehe!! Endelig oppklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå