JJ_Cool Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 HEI alle sammen igjen! Jeg sitter her å lurer på om jeg skal bestille et eksosanlegg hos Simco AS, noen som har noe erfaring med Simco? Eller er det noen som generellt har noen bra eller dårlige erfaringer med å bestille gjennom internett/postordre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Har bra erfaringer jeg ihvertfall.Har bestilt fra dalhems og motornord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Postordre er helt greit det så lenge det er fra et seriøst firma. Husk at du slipper frakt og oppkravsgebyr i mange tilfeller hvis du betaler på forskudd eller med kort. Et lite men viktig tips. Fordi Posten er tilbakestående når det gjelder visse logistikk rutiner MÅ du skrive riktig postnummer hvis ikke så er det ikke sikkert du får den i det hele tatt. Har selv hatt mange sure erfaringer med posten om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Har kun gode erfaringer med postordre . Har bestillt både fra inn/ utland, men jeg liker å bruke kredittkort, så det evt. ikke blir no tull med brukskontoen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Steffan C.. GODT TIPS DET MED KREITTKORTE =D Ja, men da er d jo bare for meg å bestille i vei da. hehe! takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå