RWDF Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hva skal egentlig skje når man trykker på check-knappen? Hos meg lyser bare alle pikslene opp, og displayet blir deretter helt svart. Er dette en feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Tyder på at du enten ikke har check controll eller at computeren ikke leser av feilmeldinger lenger.. Flere som har hatt cc som har klikka og bare viser pixel test. det skal stå check control ok,eller så skal det komme opp feil meldinger som f.eks def.pærer og lavt væskeinnhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 OK. Hvordan kan jeg finne ut om jeg har CC eller ikke, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 OK. Hvordan kan jeg finne ut om jeg har CC eller ikke, da? Ta ut ei pære av frontlykta f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Styre boksen til check controllen sitter under ratt stamma. jeg har samme problem på min computer, hadde den på bmw og de fant ut at jeg hadde check controll. bestilte ny på koed.dk til 400kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Gjør son Jonte sier... evnt ta ut ei pære på baklysene som er lettere å komme til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Hvis displayet hadde fungert så hadde det kommet opp feilmeld hvis man har check controll. men når dette ikke fungerer vil jo heller ikke feilmeld komme opp. prøv f.eks en annen computer hvis du har mulighet til det, deretter ta ut pæra. kommer feilmelden da, har du check controll. Da er det nok bare å betille ny. men som sagt. styre boksen sitter under ratt stamma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 OK, jeg skal prøve å ta ut ei pære. Men har egentlig mine tvil til at det vil funke, siden det ikke kommer opp "Check OK" ellers. Får pille av panelet under rattet og se om jeg finner noe som kan ligne på en styreboks. Takk for hjelpa så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jeg tømte spylevesketanken min jeg. kom ikke opp noen feilmeld da. men så fort jeg prøvde computeren til en kamerat kom feilmeldinga. Tenker det er computeren din som har streika jeg. De har mange på koed.dk til 400kr. ikke ille pris det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Prøvde å ta ut pære, men til ingen nytte. Jeg får få noen med mer peiling til å se på den. Egentlig litt rart hvis det ikke skulle være CC på den. Takk for tipset ang. Koed.dk. Har notert det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå