RWDF Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Er det noen som husker URLen til eieren av denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Har ikkje url'en men har sett mange bilder av den før og steike for en rå bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Den fra DTM Power ja. Den er svært fin. Fronten var kanskje litt for aggresiv for min del. Men den treng vel den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 fronten er fet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Feit bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 http://www.eurowerkz.com/gallery/album01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Jon Sibal sin ja. Esquiss Rafale kittet er rått! Prøv www.boostjunky.com for mer i samme klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 http://www.eurowerkz.com/gallery/album01 Er jo ikke bilen på denne siden som det er snakk om her da! Bilen på eurowerkz er en cab og bilen det er snakk om i denne tråden er en coupe... Men begge var jo veldig strøkne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Gode forslag, men ingen har funnet den jeg tenkte på. Ser vel såvidt en adresse nederst i frontruta. xxxxAL.COM. D'OH! Fant det ut. JONSIBAL.COM, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Dette var en bak etter min smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Er det noen som husker URLen til eieren av denne bilen? Rå E-36 detta gitt, men hadde bytta ut de sorte frontblinkene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Ja når BMW får turbo så har ikke Audi mye dm skulle sagt! Da en M3 holder følge med Rs4 i Aks. så Bayerne vet hva de driver med, holder følge med en turbo bil! i aks!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Ja når BMW får turbo så har ikke Audi mye dm skulle sagt! Da en M3 holder følge med Rs4 i Aks. så Bayerne vet hva de driver med, holder følge med en turbo bil! i aks!! Holder vel ikke helt følge... men er ikke langt ifra. Begge bilene er jo rå'e kjøremaskiner Audi RS4 gjør 0 - 100 på 4,8 sek og veier 1650 kg. Dette er da ikke en turbo bil, men 4,2 V8 BMW M3 gjør 0 - 100 på 5,2 sek og veier 1495 kg. Skulle gjerne hatt ett eksemplar av begge bilene jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Ja når BMW får turbo så har ikke Audi mye dm skulle sagt! Da en M3 holder følge med Rs4 i Aks. så Bayerne vet hva de driver med, holder følge med en turbo bil! i aks!! Holder vel ikke helt følge... men er ikke langt ifra. Begge bilene er jo rå'e kjøremaskiner Audi RS4 gjør 0 - 100 på 4,8 sek og veier 1650 kg. Dette er da ikke en turbo bil, men 4,2 V8 BMW M3 gjør 0 - 100 på 5,2 sek og veier 1495 kg. Skulle gjerne hatt ett eksemplar av begge bilene jeg da Hvilke versjoner av bilene snakker du om nå? Gamle RS4 har vel 2,7biturbo, mens den nye har 4,2V8 N/A motor. BMW E46 du snakker om? Den kan du vel ikke sammenligne opp mot den nyeste RS4'n? Kommer jo ny M3 med V8 nå Ellers, rå E36.. M-fronten kler IC'ene veldig flott.. Gleder meg til å få inn noe slikt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Her er en annen "wide-body" med litt power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå