Stig Skrevet November 3, 2005 Skrevet November 3, 2005 Ønsker å kjøpe en billig bakfanger til E-36 coupe... Dette da tidligere eier ikke helt hadde kontroll på rygging og derfor laget en fint hull i fangeren...
Gaute Skrevet November 3, 2005 Skrevet November 3, 2005 Kan jo opplyse om at fangerne er like også på sedan og touring. Så du trenger altså ikke kjøpe en fanger fra coupe.
Stig Skrevet November 3, 2005 Forfatter Skrevet November 3, 2005 Trodde egentlig det jeg og... Men just in case så tenkte jeg å nevne at den skulle på en coupe takker for tipset
prebols Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Jeg har en, men det er en utskjæring til hengerfeste på den.. (bare i den underste plastiken) http://home.no/e36/03%20F%f8r/DSC00890.JPG
boost Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 pris? har ein eg oxo... orginal ein .. 500+ frakt ... den er lika fin.. med lister trur eg det var oxo..
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Skrevet November 6, 2005 Kan jo opplyse om at fangerne er like også på sedan og touring. Så du trenger altså ikke kjøpe en fanger fra coupe. Er det ikke bare compacten som har ulik fanger bak? Touring og cab har vel samme de og..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå