Neonlars Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 På venstresiden av rattet sitter det to knapper. Denne ene er tåkelys, men hva er den andre? Når jeg trykker den inn høres det ut som en el-motor som starter oppi motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Høyde justering av lys? Dim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Du har ikke bilde av de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Muligens. Men lurer på om det kan være en motor til vindusviskerne som en gang har vært på frontlyktene, eller kanske pumpemotoren dersom det har vært spylervæske til disse også..? Edit: Nei, har ikke bilder, men kan få tatt noen, men da trenger jeg litt hjelp med å legge de inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 På høyresiden av rattet sitter det to knapper. Denne ene er tåkelys, men hva er den andre? Når jeg trykker den inn høres det ut som en el-motor som starter oppi motorrommet? Knappene for tåkelys sitter på VENSTRE side i E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Ja.... synes å huske det... en til grøftlysene framme og en til tåkelysene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Stemmer. Mente selvfølgelig på venstresiden. Den ene er som sagt til tåkelysene bak, men hva er den andre til?? Har tatt bilder av knappene for de som lurte på hvilke det var, men hvilket program var det jeg skulle bruke for å legge ut bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Er det to brytere i samme innfestningen?? Da er det jo en for tåkelys bak og en for tåkelys fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Om du mener to små svarte knapper som sitter ved siden av hverandre så er den venstre tåke/grøftelys foran og den høyre tåkelys bak. Slik er det i alle fallpå min Z3. Høydereguleringen av lysene er vel et hjul du snur på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Det kan sikkert stemme. Men blir ikke noe forskjell foran på lysene når jeg slår den på, men det kommer en el-motor lyd fra motorrommet. Akkurat samme lyden som når du bruke spylevæske omtrent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 mail meg bildet på daniel_crash@hotmail.com, så skal jeg legge det ut for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå