royarne85 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jeg skal bytte motor i 520i'en min. Og lurte på hvor mye av det elektriske jeg må bytte. Og andre deler som er vesentlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Er ikke det store problemet, mesteparten av ledn.nettet ligger på motoren.. Det er en god del andre ting som du må ta hensyn til som er mer et "problem".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 og det er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 På en ombyggingsjobb fra feks 520 til M5 (eller annen 6er-motor) så er det bra mye plug and play. Det er det forsåvidt også på 540en, men det er endel fester og (ekstra) rør-trekking samt lokalisering som ikke er likt på V8en. Dette er ikke noe problem, men en må være obs - samt å ha alle delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 tror det skal gå bra. får en 540i fra sverige i januar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Da er det jo ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 satser på å sette på twin turbo etterhvert.. men det er vel rundt 280hk på v8'ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 For å være nøyaktig-286hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 satser på å sette på twin turbo etterhvert.. Då må du finne frem skohornet også i samme slengen. Er ikke akkurat mengder med plass til to turboer der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå