sindre21 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 er det noen som vet hvor man får tak i audiobahn forsterkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jepp hos meg Anbefaler deg å se litt på Lanzar OPTI serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 og det er ekte det?du bruker samme greiene som på megabillig.no du er sikker på at det er ekte varer og ikke kopier?hvordan er garantien og servicen du gir da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Det kan hende jeg har samme leverandør. ikke vet jeg. Og hvorfor skulle ikke dette være ekte varer?? Jeg driver ikke med svindel Garantien er normalt 2 år og tror vi har god service Noen produkter har lengere garanti enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 hmm..kan dere få tak i audobahn-subwoofere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 hmm..kan dere få tak i audobahn-subwoofere også? Kan kansje skaffe det, men må sjekke opp det med frakt. Frakt på subber er meget dyrt men anbefaler at du ser litt på Lanzar OPTI serien, det er seriøse subber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 det er bra det ikke er skal se litt rundt for priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorrAudio Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Heisann, ville bare drive litt reklame jeg også, siden det virker som det var greit http://www.PorrAudio.com Vi selger Audiobahn forsterkere, subber, 6*9, frontsett og kondensatorer og mye mer Veldig rimelige priser og vi gir rabatter ved pakkekjøp God service og 2års garanti. vennlig hilsen, Jørgen PorrAudio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå