BMW_Racing Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Dette har sikkert vert tatt opp før. Men ossen er det me toll og moms, frakt fra koed.dk ??? Har tenkt å kjøpe Sebring grenrør, da det koster 1 799 dk,- til M20. BILLIG !! Levering tid ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Når man velger at man er fra Norge når man går inn på siden, så blir den danske momsen fjernet. når man legger til noe i handlekurven, så kan man STRAKS se hvor mye det blir i frakt. Gang så denne totalte prisen (pris + frakt) med 1.25 (altså 25%), så får du prisen du skal betale (pluss ca 150,- i ekspedisjonsgebyr fra Tollvesnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Greit. Da skal nok jeg handle meg grenrør ja. Takk ChrZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Før du handler, så bare vent til noen som har handlet der før Jeg baserer bare dette på FAQ-en dems. Kommer vel straks en kommentar fra noen som har kjøpt derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jeg har i den senere tid handlet en del der, og kommer nok aldri til å handle andre steder. Genial service! Send en mail til daniel@koed.dk, og spør om det du lurer på, og du vil få svar Jeg har handlet kun brukte deler, så jeg vet ikke hvordan det blir ned toll. Men det vet nok Daniel. Han er forresten norsk Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Ja jeg skal vente til senere i dag. Den totale prisen ble 2511.25 Kr. Det er jo ikke "feil" pris det for sebring grenrør me X-rør. Hos os koster det Nesten 5000 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jeg har i den senere tid handlet en del der, og kommer nok aldri til å handle andre steder. Genial service! Send en mail til daniel@koed.dk, og spør om det du lurer på, og du vil få svar Jeg har handlet kun brukte deler, så jeg vet ikke hvordan det blir ned toll. Men det vet nok Daniel. Han er forresten norsk Lykke til... Det tilkommer ikke TOLL på slikt utstyr (nytt bilutstyr). Kun moms/merverdiavgift/hvaduennvilkalledet. -> 25% av totalsummen inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 det går ikke an å bestille !! Faen. Betalings opplysningene mine stemmer ikke vist nok ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 når du bestiller fra koed.dk nå, så betaler du mva hos de, og TNT frakter det hjem til deg på døra, og INGEN mva i Norge, Daniel hos Koed fikk visst ordna en knallavtale der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Yess. da har jeg bestilt Grenrør. Mens jeg venta på ordrebekreftelsen. Ca halv veis, Så forsvant strømen...... Heldigvis så har jeg fått ordre bekreftelsen i mail'en. Så det gikk jo bra tydelig vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 når du bestiller fra koed.dk nå, så betaler du mva hos de, og TNT frakter det hjem til deg på døra, og INGEN mva i Norge, Daniel hos Koed fikk visst ordna en knallavtale der... Tja, på døra kan vel diskuteres. Mitt kom i posten fra TNT's lager på Kjeller.... Men for all del, bedre å få det sånn enn alt peset med posten, og mva... Jeg bestillte en del 24/10 og en del 31/10. Delen som var sendt den 24 kom samtidig med delen som var bestillt 31/10, i dag 4/11. Den pakken som tok lengst tid, var den som var sendt med Posten helt fra Danmark. TNT greier altså å få delene til Norge på halve tiden. Det må sies å være bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Ka ti kan eg forventa å ha pakken hos meg da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 tipper en uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Knall bra.. tar litt tid første gangen for tollvesnet må få tilatelse fra deg å fortolle varen. men neste gang går det fort.. gleder meg til neste bestilling... kjøpte sorte lykter sist... Kostet 4000 på gs.. med frakt og toll fra danmark(koed) 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jeg har i den senere tid handlet en del der, og kommer nok aldri til å handle andre steder. Genial service! Send en mail til daniel@koed.dk, og spør om det du lurer på, og du vil få svar Jeg har handlet kun brukte deler, så jeg vet ikke hvordan det blir ned toll. Men det vet nok Daniel. Han er forresten norsk Lykke til... Det tilkommer ikke TOLL på slikt utstyr (nytt bilutstyr). Kun moms/merverdiavgift/hvaduennvilkalledet. -> 25% av totalsummen inkl frakt. Er ikke toll på bil deler.. men mva... skjønner ikke helt va forskjellen er.. er bare en måte på å få mere penger ikassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå