M3cabriolet Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 fikk et tilbud om å bytte 320'n i denne, og tenkte å se om det er no respons på den her, for da kunne jeg byttet og solgt den! har ikke særlig mye info om den, eneste jeg vet er at den går jævlig, er m3 breddet og alt er godkjent i vognkort! får mer info i kveld eller i morgen! kom med inspill!!! (jævli dårlig bilde, men jeg fikk det sendt på mms.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 ...overkill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Tror den er, eller i alle fall var, ganske gjennomført. Mener den har vært med i et eller annet bilblad for noen år siden. Husker desverre ikke når, eller hvilket blad det var... Den bilen hadde gult skinn i midten på setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 mener den sto lenge tilsalgs i våres . hva er cirka pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Tror den er, eller i alle fall var, ganske gjennomført. Mener den har vært med i et eller annet bilblad for noen år siden. Husker desverre ikke når, eller hvilket blad det var... Den bilen hadde gult skinn i midten på setene. Var vel i BILSPORT for en 3-4 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Tror den er, eller i alle fall var, ganske gjennomført. Mener den har vært med i et eller annet bilblad for noen år siden. Husker desverre ikke når, eller hvilket blad det var... Den bilen hadde gult skinn i midten på setene. Var vel i BILSPORT for en 3-4 år siden? Kan nok høres ganske riktig ut, men er ikke umulig at det er fra ennå lengre tilbake. Husker jeg siklet godt på den bilen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Eg kompis av meg som byggde turboen i den. Detter er noen år siden nå ...4-5 år tror jeg. Da var bilen utrolig strøken og topp topp stand. Bilen gikk bra, men ikke noe mer en det. Mye pga av dekk og lavt turbo trykk. Den gikk ikke bedre enn en 93 golf vr6. Sist jeg så bilen var på Gatebil 2004 og da så den ut som et DASS !! Elendig passet på og hadde ikke skilt. Bilen var verdt noen kroner når den ble solgt av kompisen min, men tviler på den er verdt noe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 godt å vite! dette fikk jeg vite idag: bilen har m5 girkasse, m3 bakaskel, mf2 datasprut, stor intercooler, garret t3 turbo, bilstein understell, og nye dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 den der har hvertfall stått til salgs en Evighet.. mener til slutt og ha sett den ned i 115.000,- på autodb for en stund tilbake.. er sikkert godt brukt men reagerer litt på at den ikke går bedre enn en vr6 golf fra 93 Da må den gå som et DASS i tilfelle.. å som sleeper sier så så den Ikke bra ut sist han så den..så den ser sikkert ikke bedre ut i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Bilen gikk i Stavanger for 5-7år siden...og hørte fra en her at den også ble bygget med turbo i Stavanger men at han hadde mye problemer med den.. Vet ikke om det stemmer... Tror ikke det er noe seriøst turbooppsett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 MF2 er ikke et datasprut I DET HELE TATT... Potmeter for bensintilførsel i steg på 1000RPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 MF2 er ikke et datasprut I DET HELE TATT...Potmeter for bensintilførsel i steg på 1000RPM! mf2 er et tilleggssprut som kan styre 2 - 4 dyser ekstra. det støtter opp til 200 hk mer en org effekt. 170 + 200 = 370 er da maks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Og lurer på om man har identisk blanding til hver sylinder da..? Neppe..og da blir det ikke holdbart i lengden med litt pulver i motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Og hvordan får han en M5-kasse til å passe på ei M20 blokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Og hvordan får han en M5-kasse til å passe på ei M20 blokk? Lurer eg og på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg