Gå til innhold

E30 325 turbo cab!

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

fikk et tilbud om å bytte 320'n i denne, og tenkte å se om det er no respons på den her, for da kunne jeg byttet og solgt den!

har ikke særlig mye info om den, eneste jeg vet er at den går jævlig, er m3 breddet og alt er godkjent i vognkort! får mer info i kveld eller i morgen!

kom med inspill!!! :D

(jævli dårlig bilde, men jeg fikk det sendt på mms.)

bmwturbo7pw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror den er, eller i alle fall var, ganske gjennomført. Mener den har vært med i et eller annet bilblad for noen år siden. Husker desverre ikke når, eller hvilket blad det var... Den bilen hadde gult skinn i midten på setene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den er, eller i alle fall var, ganske gjennomført. Mener den har vært med i et eller annet bilblad for noen år siden. Husker desverre ikke når, eller hvilket blad det var... Den bilen hadde gult skinn i midten på setene.

Var vel i BILSPORT for en 3-4 år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel i BILSPORT for en 3-4 år siden?

Kan nok høres ganske riktig ut, men er ikke umulig at det er fra ennå lengre tilbake. :) Husker jeg siklet godt på den bilen da! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kompis av meg som byggde turboen i den. Detter er noen år siden nå ...4-5 år tror jeg. Da var bilen utrolig strøken og topp topp stand. Bilen gikk bra, men ikke noe mer en det. Mye pga av dekk og lavt turbo trykk. Den gikk ikke bedre enn en 93 golf vr6. Sist jeg så bilen var på Gatebil 2004 og da så den ut som et DASS !! Elendig passet på og hadde ikke skilt. Bilen var verdt noen kroner når den ble solgt av kompisen min, men tviler på den er verdt noe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den der har hvertfall stått til salgs en Evighet..

mener til slutt og ha sett den ned i 115.000,- på autodb for en stund tilbake..

er sikkert godt brukt men reagerer litt på at den ikke går bedre enn en vr6 golf fra 93 :shock: Da må den gå som et DASS i tilfelle.. å som sleeper sier så så den Ikke bra ut sist han så den..så den ser sikkert ikke bedre ut i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...