SteffenK Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Nå er det faen meg andre gang på 2 mnd at det går hull i radiatoren. Noen som har vært borti lignende? Skjønner det ikke.. Er det vifta som går skeivt eller noe sånt? Er det forøvrig noen som har testet slik radiatorsement som skal tette hull? Tenkte jeg skulle teste å se om det fungerer.. Jeg har også hørt litt skrangle lyder siste dagene, kanskje det er vannpumpa? Eller lageret som er rett bak vifta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Har du lokalisert lekkasjen Steffen? Jeg trodde først det var lekkasje på min 523, men det viste seg å være vannpumpa. Er en svakhet på bilene våre fikk jeg vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Ja den er lokalisert. Jeg så spruten stod ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Ja, da er det jo greit. Hvis du skal teste en sånn radiatortett anbefaler jeg deg å kjøre gjennom en radiator rens først. Sikkert ikke alle hull den tetter, men da har du ihvertfall gjort ett forsøk før du må punge ut med kronasjer til en ny radiator. Lykke til Din racer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Ja jeg tenkte å ta en slik rens først faktisk! Hehe, din racer.. Du er kul Langemann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Statoil har en liten flaske med radiatortett som funket fint på min gamle E36 320 da jeg slet Mye med radiatoren på den.. prøv den du. er en liten flaske til 80,- eller noe.. må ikke finne på å kjøpe et stoff som enkelte verksted selger med et flytende tykt stoff med kuler i som skal løse seg opp når det kommer i systemet..det blir det bare rot av regner med du får endel luft i systemet å nå da siden det er hull i den så husk å luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 har en brukt radiator som har stått i en 325 E36. Helt tett Selger denne billig. Just i case. Tlf 95906677 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 Har testa radiatorsement som vi selger på Biltema, det funket som faen det Men jeg tror jeg vil ha ny radiator anyways. Hva skal du ha for den da Monsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Radiator tett funker som bare det - blir potte tett av det. Men anbefaler å kjøpe ny radiator, jeg vet ikke hvor holdbar denne radiator-tett er. Men gjør som anbefalt tidligere, bruk radi rens før radi- tett. Shell selger en radi-tett som funka j*vli godt vaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå