johjoa Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Det har kontroll heraltså... syke folk... Click to see Video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Hadde peiling dei her gitt,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 De gutta der hadde peil ass Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 men se på di dekka... helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 fine kamerautsnitt... skal lage en film sjøl snart... greit å ha litt kontroll når det står folk så nærme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Noe av det bedre jeg har sett av drifting... wohow... rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 jeg vil også bo i usa og ha en m3 og nye dekk når jeg trenger det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Tror nok 520'n min mangler litt power for å kjøre sånn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Tror nok 520'n min mangler litt power for å kjøre sånn . motorolje på dekka..og burn.. det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Dæven, slike en M3 skal kjøres, når de ikke parkerer lokale helter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Sinnsykt fett! Faen.. nå får jeg lyst på manuell kasse og diffbrems til ombyggingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 forstår deg godt Gunnar... jeg har så lyst på mere power fra bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Dette som er sporten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 *Sukk* Vil ha meg en E46 M3 jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Fint det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå