Gå til innhold

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295728

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

tenk om vi skulle ha gjort noe sånt her i norge hver gang snuten gjorde noe dritt? da hadde det faen ikke vært folk igjen i norge. syke mennesker. finnes grenser for hvor langt man skal gå når man skal protestrere, håper dem ikke har tent på noen pen bmw'r da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei får vell håpe folka tar til fornuft å hvertfall ikke gjør noe kødd med noen bmw'r hvis dem på liv å død skal fucke med bila til andre osv såkan dem vell ta noen råtne lada'r osv. men sjukt å tenke på at dem tente på en abulanse som sto å ventet på noen skadde mennesker. er så sjkukt at skulle nesten øsnke snuten der neste begynte å skyte villt, (legg merke til at jeg sa nesten hehe) men tåre gass er fine ting. sendt ut noen cs gass patroner så hadde de fleste gitt seg. for er bare 1 av 1000 som er imun. prøvde selv å være mann mot den gassen der i forsen. og jeg ente opp som en jente da jeg svimte av etter nesten et min i kammeret hehe,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei får vell håpe folka tar til fornuft å hvertfall ikke gjør noe kødd med noen bmw'r hvis dem på liv å død skal fucke med bila til andre osv såkan dem vell ta noen råtne lada'r osv. men sjukt å tenke på at dem tente på en abulanse som sto å ventet på noen skadde mennesker. er så sjkukt at skulle nesten øsnke snuten der neste begynte å skyte villt, (legg merke til at jeg sa nesten hehe) men tåre gass er fine ting. sendt ut noen cs gass patroner så hadde de fleste gitt seg. for er bare 1 av 1000 som er imun. prøvde selv å være mann mot den gassen der i forsen. og jeg ente opp som en jente da jeg svimte av etter nesten et min i kammeret hehe,

sant nok... var i paris for ca eit år sia, i det området av paris som blir rekna som "slummen". For å seie det rett ut, folk har ikkje mykje å leva for der! uteliggere, fattigdom osb.. Vart sjokkert over korleis det fungerte der nede med helsetenesten. Me satt på ein (antaglegvis ein italiens pub/resturant, var skikkeleg sånne mafia folk) og tok eit par halvlitere da ein fyr kom utenfor med eit djupt kutt i hove. Ambulansen kom og sydde samman hove på han og reiste igjen.. ganske utruleg! ikkje sånn me er vandt med!

trur ikkje det er så stor fare for at nokre bmw blir tent på.. såg nesten ikkje nokre bmw-er der nede.. var for det meste franske biler...

for å hoppe fra det ene til det andre, har foresten nokre bilder fra bilutstillinga som var der nede når eg var der... kunne ha tenkt meg å legga dei ut her, men er ikkje heilt sikker på kor cdene er :-( men dei skal eg fort finne...

Er det interesse for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...