Ettertenning Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Action in France Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Mange busser det der... Busschaufferene er sikkert ikke fornøyde nå.. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295728 blir det litt enklere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295728 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 ...dette er berre starten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 tenk om vi skulle ha gjort noe sånt her i norge hver gang snuten gjorde noe dritt? da hadde det faen ikke vært folk igjen i norge. syke mennesker. finnes grenser for hvor langt man skal gå når man skal protestrere, håper dem ikke har tent på noen pen bmw'r da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 hehe... skal ikkje vera lett... lurer på kor lang tid det teke før dei får kontroll over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 dem får kontroll den dagen dem enten begynner å bruke seriøs vold for å stoppe folka eller den dagen folka skjønner at demostrasjonen dems er bare fuck. eller en kos blanding hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 hehe.. kan bli artigt å sjå... håper på at fleire ikkje blir skada da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 nei får vell håpe folka tar til fornuft å hvertfall ikke gjør noe kødd med noen bmw'r hvis dem på liv å død skal fucke med bila til andre osv såkan dem vell ta noen råtne lada'r osv. men sjukt å tenke på at dem tente på en abulanse som sto å ventet på noen skadde mennesker. er så sjkukt at skulle nesten øsnke snuten der neste begynte å skyte villt, (legg merke til at jeg sa nesten hehe) men tåre gass er fine ting. sendt ut noen cs gass patroner så hadde de fleste gitt seg. for er bare 1 av 1000 som er imun. prøvde selv å være mann mot den gassen der i forsen. og jeg ente opp som en jente da jeg svimte av etter nesten et min i kammeret hehe, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 nei får vell håpe folka tar til fornuft å hvertfall ikke gjør noe kødd med noen bmw'r hvis dem på liv å død skal fucke med bila til andre osv såkan dem vell ta noen råtne lada'r osv. men sjukt å tenke på at dem tente på en abulanse som sto å ventet på noen skadde mennesker. er så sjkukt at skulle nesten øsnke snuten der neste begynte å skyte villt, (legg merke til at jeg sa nesten hehe) men tåre gass er fine ting. sendt ut noen cs gass patroner så hadde de fleste gitt seg. for er bare 1 av 1000 som er imun. prøvde selv å være mann mot den gassen der i forsen. og jeg ente opp som en jente da jeg svimte av etter nesten et min i kammeret hehe, sant nok... var i paris for ca eit år sia, i det området av paris som blir rekna som "slummen". For å seie det rett ut, folk har ikkje mykje å leva for der! uteliggere, fattigdom osb.. Vart sjokkert over korleis det fungerte der nede med helsetenesten. Me satt på ein (antaglegvis ein italiens pub/resturant, var skikkeleg sånne mafia folk) og tok eit par halvlitere da ein fyr kom utenfor med eit djupt kutt i hove. Ambulansen kom og sydde samman hove på han og reiste igjen.. ganske utruleg! ikkje sånn me er vandt med! trur ikkje det er så stor fare for at nokre bmw blir tent på.. såg nesten ikkje nokre bmw-er der nede.. var for det meste franske biler... for å hoppe fra det ene til det andre, har foresten nokre bilder fra bilutstillinga som var der nede når eg var der... kunne ha tenkt meg å legga dei ut her, men er ikkje heilt sikker på kor cdene er men dei skal eg fort finne... Er det interesse for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 hehe for å dra litt ot her så er det altid interesse for bilder vettu men ta å lagg dem under en ny tråd på bilde delen av forumet her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 har sett mye om dette på nettet, hva er det som skjer der egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 skjer ikke noe spess bortsett fra at ungdommen har klikket å driver å skyrter vilt tenner på bilse hus sykehus skoler osv fordi snuten jagde to undommer som gjemte seg i en strøm trafo og brant ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 oja daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå