Gå til innhold

Nye setetrekk

320it
 Share

Anbefalte innlegg

hadde tenkt å kjøpe dette til e30, http://www.iggee.com/shop.cart?action=PAGE&gopage=1123626236

Men de hadde ikke til mine recaro seter.

Disse er formsydd, bare synd at det er syntetisk skinn(er vel skai det heter?).

Men uansett, var ikke særlig dyrt og så ser det jo bra ut.

søk etter "e36 leather" på ebay.com så finner du aukjonene dems, bilder av e36 ligger ikke på hjemmesidene tydeligvis.

edit: norsk webshop er det ikke, men de sender til norge og man kan betale til utlandet fra norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde tenkt å kjøpe dette til e30, http://www.iggee.com/shop.cart?action=PAGE&gopage=1123626236

Men de hadde ikke til mine recaro seter.

Disse er formsydd, bare synd at det er syntetisk skinn(er vel skai det heter?).

Men uansett, var ikke særlig dyrt og så ser det jo bra ut.

søk etter "e36 leather" på ebay.com så finner du aukjonene dems, bilder av e36 ligger ikke på hjemmesidene tydeligvis.

edit: norsk webshop er det ikke, men de sender til norge og man kan betale til utlandet fra norge.

såg bra ut på nokon modellar, men var glorete på dei fleste! ..men det er ikkje lett å finne varetrekk som er fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

du kan kjøpe mitt :D

har ett sett liggende faktisk. er kjøpt av hts. skreddersydd svart leatherlook til seter foran og bak, pluss nakkestøtter. brukt i 1 dag, så det er helt strøkent. koster masse peng skal du kjøpe det av hts, 4-5000. du får det for 2000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei dem har ikke kutta det ut. bare delt det inn i 3 "butikker". en for barnestash, en for takbokser, og en for setetrekk osv. bestilte setetrekk fra dem seinest i går, på jobb. men hvorfor bruke 5 lapper på setetrekk når du kan kjøpe mitt for 2 hehe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...