320it Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Hvor får jeg kjøpt nye setetrekk til e36? Gjerne stoff eller fake skinn. Må være norsk webshop... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 tenkte på noe som ser litt bedre ut, uten at det koster all verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 hadde tenkt å kjøpe dette til e30, http://www.iggee.com/shop.cart?action=PAGE&gopage=1123626236 Men de hadde ikke til mine recaro seter. Disse er formsydd, bare synd at det er syntetisk skinn(er vel skai det heter?). Men uansett, var ikke særlig dyrt og så ser det jo bra ut. søk etter "e36 leather" på ebay.com så finner du aukjonene dems, bilder av e36 ligger ikke på hjemmesidene tydeligvis. edit: norsk webshop er det ikke, men de sender til norge og man kan betale til utlandet fra norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 hadde tenkt å kjøpe dette til e30, http://www.iggee.com/shop.cart?action=PAGE&gopage=1123626236Men de hadde ikke til mine recaro seter. Disse er formsydd, bare synd at det er syntetisk skinn(er vel skai det heter?). Men uansett, var ikke særlig dyrt og så ser det jo bra ut. søk etter "e36 leather" på ebay.com så finner du aukjonene dems, bilder av e36 ligger ikke på hjemmesidene tydeligvis. edit: norsk webshop er det ikke, men de sender til norge og man kan betale til utlandet fra norge. såg bra ut på nokon modellar, men var glorete på dei fleste! ..men det er ikkje lett å finne varetrekk som er fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Hvor får jeg kjøpt nye setetrekk til e36?Gjerne stoff eller fake skinn. Må være norsk webshop... www.hts.no Kjøp et sett skreddersydde trekk, da blir det suverent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 ser ingen trekk på hts.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 hei! du kan kjøpe mitt har ett sett liggende faktisk. er kjøpt av hts. skreddersydd svart leatherlook til seter foran og bak, pluss nakkestøtter. brukt i 1 dag, så det er helt strøkent. koster masse peng skal du kjøpe det av hts, 4-5000. du får det for 2000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 ...kikka eg og no, ser ut til at dei har kutta det, og berre har sikkerheitsutstyr for gravide og barn. søkte på HTS+setetrekk på google og fikk masse treff frå forhandlarar, men kikka ikkje på dei...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 nei dem har ikke kutta det ut. bare delt det inn i 3 "butikker". en for barnestash, en for takbokser, og en for setetrekk osv. bestilte setetrekk fra dem seinest i går, på jobb. men hvorfor bruke 5 lapper på setetrekk når du kan kjøpe mitt for 2 hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 er det eiga nettside skal tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 hmm ingen aning. men ringer du å spørr om setetrekk blir du satt over. pluss at vi har kataloger osv om setetrekka på bilxtra, der står det priser og åssen farge, skinn eller stoff og bilder av alle trekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 har du bilde tumaz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 yes, skal se om jeg får tatt og slengt opp noen. btw har ikke bilde av dem monter på bilen da. ett øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 det var ikke så lett det, har ikke digitalkamera, og mangla ledning for å få kobla moben til datan. men jeg fant noen bilder på nettet som er av prikk like trekk som jeg har, jeg fikk mine så i sitte bedre på, ikke fult så posete. http://www.tunhovd.com/bilstyling/skinntrekk.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå