Kenneth BMW Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Halla Jeg var sjofør for en kompiss i går, som har en E34 525 92 mod. Jeg tenkte jeg skulle teste den litt i går,( eieren er klar over at jeg skulle teste) da jeg skulle prøve å burne litt så gikk det greit de første metrene, men så begynte bilen å hoppe på hjulene?? hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Samme som jeg får når jeg prøver (les: prøver!) å spinne på asfalt med min sinnsykt rå m40 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 hehe ja men hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Den har sikkert diffbrems. Da hopper den når den er i ferd med å få grep igjen. Ihvertfall min erfaring. Aldri opplevd det på biler uten brems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Det kan og vere foringane i bakstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 driftbrems vet ikke noe om, men hvilke foringer kan gjøre dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 hadde det samme problemet med min 325 e30..årsaken der tror jeg kan være 235 dekk bak og diff brems.. slapp fint på fuktig asfalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 Ok denne slepper også helt greit på våt asfalt, men plutselig hopper den som en kenguru hehe skulle tru alt var løst bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Ok denne slepper også helt greit på våt asfalt, men plutselig hopper den som en kenguru hehe skulle tru alt var løst bake D er for at man har diff brems og for liten motor.hehe Når biln spinn en stund,så tar diffen tak og hjulene begynner å hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Eg klarer til og med å få min 520ia 12v til å sleppe på tørr asfalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Eg klarer til og med å få min 520ia 12v til å sleppe på tørr asfalt... Laughing olja dekkene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Klarer det på min 520i også. men klarer ikke å stå i ro å burne så derfor skal jeg sette inn en 540i motor:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 hehe.. ikkje akkurat.. men klarer ikkje å stå i ro og spinne... kanskje eg og burde få meg ein 540 motor Men som dei seie, da kjeme ann på bilen og sjoføren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Det kan og vere foringane i bakstillingen. Denne støtter jeg, har en e46 som hadde slitte foringer på bærearmene bake, og da hørtes det ut som en løs/ødelagt demper når jeg skulle spinne, eller kjørte på en hump eller at jeg slapp og trykte på gassen igjen.. sistnevnte gjorde meg gal, tenkte bare "ohno ikke automatkassa da please" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 trur nåkk det e gåen foringa ja.. e sånn me mej og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå