Gå til innhold

Utetemp varsleren har hengt seg opp!!

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Utetemp varsleren har hengt seg opp!!

Har en E36 med liten kjørecomputer. Istad da bilen ble startet opp, kom den lyden som varsler at det er 3 grader ute. Så sto det -37 i displayet. Har hatt denne meldingen tidligere, da jeg fikk dratt av føleren i fart. Lyden har nå hengt seg opp, og står der og "boing"er selv med føleren frakoblet!!!

Noen med en ide om hva som er galt? Lyden er der uten tenning på også...utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg demonterte bilen min for lakkering viste tempmåleren -37 etter at jeg kadde koblet fra kabelen på sensoren. Så jeg vil tro at den er brudd et eller annet sted på kabelen mellom komputer og sensor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maxmix: Takk! Det løste seg :) (inntil det evt. dukker opp igjen, hehe)

...dette kan godt vere fixa for alltid. ...hugs me snakkar om ei datamskin og ein software her...ingen som få sjokk om ein må restarte windows..det er berre me med OSX (og BMW??) som lurer på om noko er galt om me må restarte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...dette kan godt vere fixa for alltid. ...hugs me snakkar om ei datamskin og ein software her...ingen som få sjokk om ein må restarte windows..det er berre me med OSX (og BMW??) som lurer på om noko er galt om me må restarte...

Og Linux! ;) Sidene ligger jo tross alt på linuxserver. Kjører jevnlig opp til ca. 300 dager uten reboot så sant det ikke kommer noen kritiske kerneloppdateringer som krever reboot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra :)

Liten story: hadde en volvo s40, 2002mod.

plutselig begynte den og jage på turtallet, fra 1000 til 3000 rpm.

hva faen er dette tenkte jeg, og ringte volvo som satte meg over til en "mekaniker". han sa at de ikk komme og hente den siden det var livsfarlig og kjøre bilen for den gassa helt villt. eneste han ville jeg skulle prøve var og nappe av minuspolen, og sette den på igjen , og det gjorde jeg.. voila så var det borte og de fant ikke noe feil ved en senere sjekk :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...