johanf Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 ...noen småting. Liste blir oppdatert etterhvert - send PM hvis du har noe å avse og om prisen er riktig kan det kanskje bli aktuelt! _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 * Svart (gummi?) bagasjelokk spoiler (#51711945710) * Venstre baklykteglass, nye typen (#63211386941) * Todelt bryter for tåkelys frem/bak (#61311380358) _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Dette er vel rimelige deler som du sikkert kan skaffe deg enten nye eller brukt via www.gsbildeler.no Ang.. brukermanual til en E30 vet jeg ikke... men du kan jo ringe en forhandler å høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 joda, jeg skal sjekke forhandler for noen av delene imorgen - ny bryter hos GS koster 325,- (delenr. 61311380358). Tenkte kanskje jeg kunne slippe unna med en 100-lapp eller noe for en pent brukt en istedenfor. _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 hva med å dra på huggeren. finner ofte noen snaxy deler som brytere osv for slikk og ingen ting der som man vanligvis må betale flere hundre spenn for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå