YMK Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Prosjektbilen er tilsalgs. http://www.turbo.as/bmw_318is.htm http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=925358 RING 900-97750. Ikke sms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 faen ass,langt til tromsø ellers hadde jeg vært meget interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Endelig en fornuftig priset 318is! Akkurat det jeg var på leit etter for litt siden. Bare synd jeg akkurat har kjøpt meg motor/gir for å bygge om den jeg har i stedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
irvin Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Hva er galt med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Mer info? Seriøst interessert.... Bilder fra innsiden? Konkrete feil? Historien? Info kan sendes på robert.kaupang.sale@hjemme.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Jeg skal bort å se på den nå jeg hehe Noen ganger lønner det seg å bo her nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 faen.....tar flyet til tromsø jeg om ingen kjøpern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Jepp da har jeg vert å sett på bilen Grei den, men litt rust var det jo. men ikke farlig rust, bare overflaterust. Mere oplysninger kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Super banebil høres og ser det ut som! Ribbe og mekke litt, så blir den konkurransedyktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Hei har su solgt bilen, har en kompsi som har vært å sett på utallige E30 de siste mnd men de fleste er jo havarert eller rustet ihjel. Er bilen solgt eller? Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YMK Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Prisen inkluderer reg. Er skilter på bilen, og den er klar salg.... IKKE strøken, derav prisen. Bilder tatt med mye lys. Lyver lite med andre ord. http://www.sjåens-mek.com/jonas/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Det er en kompis av meg som er interessert i den, vi bor i Nordreisa, hvis du vet hvor det er? er ca 3 timer fra tromsø, så er ingen problemer å komme å se på den. Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YMK Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Bilen er holdt av til i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YMK Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg