johanf Skrevet November 6, 2005 Skrevet November 6, 2005 Er det noen som vet om ledningsnett ligger ferdig, selv om bilen ikke har tåkelys? Vet ikke om jeg gidder å montere, hvis jeg må trekke ledninger selv. Ellers skal det vel inn et relé i motorrommet og en ny bryter i dashbordet. Det spørs om tåkelys lampa i dashboardet er tilkoblet på noen måte... (?) Takker for info! _ johanf
BimmerKing Skrevet November 6, 2005 Skrevet November 6, 2005 Det ligger ledningsnett i motorrommet. Kjøper du ett sett orginale grøftelys med holdere så er det plug'n play. Men du må ha relè og bryter i tillegg.... Lykke til
BMW324TDa Skrevet November 6, 2005 Skrevet November 6, 2005 Kremt....................... Det gjorde det IKKJE på min bil. Som eg fikk med meg da eg la opp slike på mine i hvertfall. Uansett best å gjøre det selv. Da kan man koble det slik at det er umulig å kjøre ulovlig og. Mine grøftellys slukkes når kjørelysene blir tent, Virker bare i kombinasjon med parklys.
johanf Skrevet November 6, 2005 Forfatter Skrevet November 6, 2005 Uansett best å gjøre det selv. Da kan man koble det slik at det er umulig å kjøre ulovlig og. Mine grøftellys slukkes når kjørelysene blir tent, Virker bare i kombinasjon med parklys. Det er ville helt klart vært det beste, men jeg er ikke så tålmodig når det gjelder å dra ledniger fra motorrom og inn i kupéen - får se litt på det etterhvert. _ johanf
BimmerKing Skrevet November 6, 2005 Skrevet November 6, 2005 Se etter om du har noen gule/brune? kontakter nede ved hovedlysene fremme(en på hver side), som har en gul og en brun ledning til. Det har ligget ledninger ferdig på alle mine BMW'er som ikke har hatt grøftelys iallefall... (E30/E34)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå