SteffenM2 Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Å legge ut bilder av noen 02`er med litt tøffe farger? får lissom ikke bestemt meg helt.. OT: Haha! fikk den 1200 topicen å! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Men hadde jeg hatt en så sjelden bil ville jeg lakkert i original fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Tja.. Fattern vil ha den i alpina fargene, men jeg vil ha den i Ac m6 fargene! Skulle bare se hva andre folk viser.. Skal ikke bli org. bil.. M3 motor og kanskje turbo.. skal kjøre gatebil serien.. kan tenke meg komf. penga ryker i en snasen turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Noen bilder jeg tok på Vålerbanen på BMW dagene i september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Da snakker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå