Diesel power Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Roterende maskineri kan være skumle greier. http://66.98.238.16/compfuse/media/06xgwvxoqmf/watch-low-blades.mov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 ...vert ikkje pilot han der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 cleen cut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Hvilket program kan jeg åpne den i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 .mov filer er vel QuickTime (fra apple?)... _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Akei.. da prøver jeg det.. takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Det var visst ikke å få sett gitt.. Blir bare error på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Lagre mål som, spill av i quicktime.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 I grunn.. vil jeg ikke anbefale å se på den her.. var litt sånn.. fæl..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Lagre mål som, spill av i quicktime.. Nop, går ikke det. Og kan spille mov filer med winamp/media player om man har codecs som funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Ok.. Er nok ikke den ultimate pc geniet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå