bmwdude Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Har en 318is (m44 1,9l) 95 mod for salg.. Som jeg gjust skrudde ut, på grunn av nye prosjekter.. Har bud på 8 tusen, uten driverk.. Motoren er godt 148 000/km Motoren sviver fint å går som ei klokke.. Så vis det er noen som er intereserte, så kan driverket følle med.. BUD!! Mob 90162170 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 rullet mange KM ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 148 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 he he, leste vell det første innlegge litt kjapt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 hehe jeg måtte endre litt på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 m3 motor på gang bmwdude?hvordan går det med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Joa går meget fint det.. må ha ny front.. klarte å knuse denn i fronten så nye deler er på vei + ny lakk i motor rommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 bra, stå på.. er på jakt etter ny bil igjen..da den andre 325`en også ble kondemnert..sitter å vente på forsikringpenger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 hehehe jeg så denn på falken.. står en rød e30 325i som er smelt.. denn bled å smelt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå