Diesel power Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Inne på en amerikansk side har de en video kalt BMW from hell, en kjenning for de fleste av oss, og den er så absolutt ikke fra Hell. Hell er i Stjørdal http://lbc.metacafe.com/ItemFiles/%5BFrom%20www.metacafe.com%5D%2040935.130229.3.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Hva er dette for noe da!?? Du har jaggu et par poster i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 den er så evig rå den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Hva er dette for noe da!??Du har jaggu et par poster i dag! Det er vel VS sin "M5". Har vel rundt 1100hk og 1100Nm om jeg ikke tar feil. Kjeder meg, og bruker nettet til litt humor search. Tenkte bare jeg skulle dele noe av det med forumet. Skal prøve å holde meg til bilrelatert, men man blir litt ivrig vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Merka det.. måtte bare laste ned noe greier.. Stå på, vi får aldri nok topicer.. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Omtrent slik jeg aksellererer med min 316i det der jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Den 5'ern til VS er den råeste bilen i Norge, det er ihvertfall min mening . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 sikkert artig for han med den kvite nissan 200 sx å bli frakjørt så brutalt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 går sykt bra m5`en til vs ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Det er nå ikke særlig flaut å bli frakjørt av den bilen der.. Tror de færreste tør å le av det. Skal heller være rimelig tøff for å tørre å stille opp i et run mot ham - resultatet er jo gitt på forhånd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 den drar litt den bilen der ja.. men bare litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 rå den... men var det ikke 1013hk i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 rå den... men var det ikke 1013hk i den? bremset vel 1129hk i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 den bilen er bare griseheftig!! jeg (som mange andre) stod i breisladden på rudskogen i sommer, og så han dra breisladd-kontra heeeele langstrekka!! hehe... helt hinsides å se på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Omtrent slik jeg aksellererer med min 316i det der jo Jepp, min og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå