Kenneth BMW Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Jepp God morgen til dere bimmer folk her på forumet Nokk en fin dag her i Tromsø med 1 grad + oppholdsvær og vinnstille. Ha en fortreffelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 blææ..jeg får ikke sove.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 her i Oslo er det delvis skyet, 10,5 grader, noe vind (var voldsomt mye i natt), og det er vått på veien (de forpulte idiotene har sikkert salta igjen, i TILFELLE det skulle bli frost). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 God morgen! Nok en kjedelig morgen på skolen her i Stavanger! Er faktisk veldig varmt her. Fint vært til å kjøre BMW til skolen hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Morgen morgen! Sol og halvveis kjølig her i Kongsberg denne morgenen. Sitter nu og venter på fremføringer i Datamaskinvarearkitektur på skolen... Men fortsatt deilig å starte dagen i BMW-en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 God ettermiddag, her i Singapore er det 31 grader hvis du klarer å finne noe skygge... Slik går det dersom en ikke bruker solkrem Har ellers hatt en fin dag, hadde fri fra jobb, så vi stakk innom en god del bilbutikker. Blant annet en BMW-forhandler... Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 her i orkdal er det god vær og sommer dekkføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 God ettermiddag, her i Singapore er det 31 grader hvis du klarer å finne noe skygge... Slik går det dersom en ikke bruker solkrem Har ellers hatt en fin dag, hadde fri fra jobb, så vi stakk innom en god del bilbutikker. Blant annet en BMW-forhandler... Ha en fortsatt fin dag! What tha ? Noen som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Når jeg sto opp idag kl 06.00 var det grått og vått i Oslo gitt... nå er jeg endelig kommert meg hjem til Molde og her er det kjempe bra vær! Sol fra skyfri himmel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Det ser ut som det skal bli en flott dag i Skien også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Når jeg sto opp idag kl 06.00 var det grått og vått i Oslo gitt... nå er jeg endelig kommert meg hjem til Molde og her er det kjempe bra vær! Sol fra skyfri himmel... Det blei vel en skikkelig fest igår kveld/ natt eller . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå